Alles over het kapsalon



Zijn jullie open op maandag?

Neen, ons kapsalon is gesloten op zondag en maandag. Verder zijn wij iedere werkdag open tot 18u met een laat avond dienst op donderdag tot 20u.

Werken jullie enkel op afspraak?

Wij werken zoveel mogelijk op afspraak in ons kapsalon. Als je toevallig passeert en de mogelijkheid is er om aan je wens te voldoen, zullen we dat zeker niet nalaten. Je kan ook altijd online onze agenda raadplegen en last minute een afspraak maken of wijzigen.

Doen jullie ook mannen en kinderen of enkel dames?

Wij doen ook heren en kinderen in onze barbershop thebarberscave.be. Kinderen kunnen in beide terecht. We hebben één ingang, dus iedereen is welkom.

Doen jullie speciale bruidsarrangementen?

Jazeker, dit kan in het salon of naargelang de afstand en beschikbaarheid ook bij jou thuis. Een leuk opsteekkapsel en make-up is mogelijk in combinatie met enkele familieleden. Het is best om dan tijdig de nodige afspraken te maken.

Hoe maak ik het best een afspraak?

Dit kan ter plaatse in het kapsalon, telefonisch op 014 707570 of online via de website of facebookpagina.

Is het moeilijk om online te reserveren?

Nee hoor, je hoeft je niet op voorhand aan te melden. Je kan simpelweg de vragen invullen die het systeem stelt en je wordt er zo doorheen geloodst.

Doen jullie nog arrangementen?

Jazeker, er worden make-up workshops gehouden bij nieuwe collecties en op aanvraag wel eens up-do’s workshops. Leuke ideetjes zijn altijd welkom.

Zijn jullie kleuringen amoniavrij?

We werken zoveel mogelijk met producten van organische oorsprong. We werken met haarproducten en make-up die niet getest zijn op dieren, milieuvriendelijk en antiallergisch zijn.

Wat doen jullie voor ons leefmilieu?

We sorteren zoveel mogelijk ons afval op de juiste manier. We gebruiken wegwerphanddoeken en kapmantels (zeker na Coronatijden) van gerecycleerd materiaal zodat iedere klant eigen beschermingskledij en materiaal heeft.

Krijgen wij een drankje?

Iedere klant krijgt een drankje aangeboden, ook rekening houdend met jou gezondheid op de eerste plaats. Zo bieden wij geen suikerhoudende frisdranken aan, maar infusies voor warm en koud water. Koffie en thee is ook altijd voorradig en we presenteren die altijd mooi zodat jij je heel speciaal voelt. Because you are special.

Wat als ik te laat kom of mijn afspraak niet meer kan nakomen?

Wij werken op afspraak om jou kappersbezoek zo optimaal mogelijk te laten verlopen zonder teveel onnodige wachttijden. Als we dit niet meer kunnen garanderen dat jij een optimale service kan hebben en een degelijke dienst kan ondergaan, gaan we een nieuwe afspraak maken op een later tijdstip.

Wat als ik meerdere malen niet kom opdagen op mijn afspraak?

We nemen contact op als jij te laat verschijnt op je afspraak zodat misschien nog iemand anders je plaats kan innemen. Als jij een gegronde reden hebt, maken we met plezier een nieuwe afspraak om jou verder te helpen. Wanneer je meerdere malen niet komt opdagen zonder waarschuwingen, word je geblokkeerd voor online boekingen. We vragen dan ook een schadevergoeding voor de niet gerespecteerde afspraken. Ons online boekingssysteem stuurt jou een automatische bevestiging van de afspraak die je rechtstreeks in jouw agenda kan plaatsen. Een paar dagen op voorhand ontvang je een reminder. Zo kan je ons niet meer vergeten en helpen we jou ook daarbij. Na de afspraak heb je de kans om feedback te geven, hoe je jouw bezoek aan ons kapsalon hebt ervaren.

Wat doen jullie met onze klantgegevens?

We houden jouw klantgegevens zo beperkt mogelijk bij en ze staan in ons systeem onder codering zodat onbevoegden geen inzage hebben in ons klantbestand. We houden ons eraan de privacywetgeving strikt na te volgen. Wij vragen enkel om iets van contactgegevens te bewaren in ons systeem om jou bij eventuele wijzigingen te kunnen verwittigen.

Zijn jullie gesloten tijdens de zomervakantie ?

Wij zijn doorlopend open. De vakantiedagen, feestdagen of brugdagen worden tijdig aangegeven.

Kan ik steeds dezelfde kapster vragen?

Jazeker, als jij jouw wens tijdig doorgeeft bij het maken van de afspraak. Je kan jouw kapster online kiezen en het ‘slotje’ aanklikken, dan weten wij dat jij die speciale kapster verkiest.

Vanwaar de verschillende prijzen?

We werken sinds 2017 met prijsdifferentiatie. De prijzen verschillen naargelang het aantal jaren ervaring van de kapper en de behaalde diploma’s door levenslang bij te scholen. We werken met een open beleid en je kan steeds je kassaticket opvragen, bij twijfel of vragen: stel ze gerust.

Kan ik makkelijk parkeren?

Op de ventwegen voor onze zaak is het gratis en onbeperkt parkeren. Echter zijn die plaatsen snel ingenomen. Aan de overkant van de weg is het parkeren met parkeerschijf verplicht en voor één uur mogelijk. Best houd je toch wel rekening met wat extra zoektijd hieromtrent zodat je de afspraak tijdig kan nakomen. We beschikken wel over een ruime fietsenstalling vlak voor ons kapsalon. Ook openbaar vervoer is beschikbaar.